Lussevaka

Det är vad det är inatt! Ska ni göra nått speciellt? Festa? Inte jag kan jag medge. Gjorde det förra året och då var det skola dagen efter...inte så kul. Lussevakan kommer bestå av mamma, papppa, winnie, jag, soffa, vin, godis och Idol! Ja jag följer Idol för er som tycker att det är töntigt. Det är underhållande. Vem tror ni vinner? Hoppas på Kevin. Om Alice vinner är det fusk i programmet (har ett svagt minne om att jag har skrivit det innan) men vill bara konstatera det igen, så det så. Kort sagt så kommer denna fredagskväll tillbringas med Idol. Kl 20:00 på TV4 ;P





Maltesen eller Kinesen? Vem kommer vinna titeln som Idol 2008? Dundunduuuuuun...

Jag är töntig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0