Städning

Mitt rum har länge sett ut som om en orkan hade orsakat all röra. Tyvärr går det inte att skylla på det. Eller det går nog om man säger att jag är orkanen. Hur som helt så har det sett ut som alla andra tonåringarsrum x 10. Eftersom farmor och faster kommer imorn så var det bäst att städa. Har tagit mig nu 2 timmar kan man väl säga. Och fint blev det! =) Mycket stolt. Ja jag är stolt över mig själv att jag har städat rummet eftersom det inte händer så ofta. MEN när sugaren kom fram så allt damm skulle sugas upp så råkade man inte titta vad som låg under sängen (bad idea) och bara puttade in sugarn. Vipps! sa det och  jag kunde se hur mina ipod hörlurar sögs in i röret. NEEEEJ! Får ta och be pappa att ta ut dem sen. Vågar inte öppna lådan själv. Då kommer troligen allt annat UTAN hörlurarna åka ut. Får använda reservhörlurarna så länge.

Sen skulle jag vilja berätta om Albin, min sambo. Abin är inte lik alla andra sambon. Han har varit för sig själv ända sen han flyttade in i sommras. Han är en säkerhet. Skrämmer bort/äter upp de små fienden som kommer in i rummet. Ja han är helt enkelt en riktigt snäll liten spindel.



Muckar du med Albin, muckar du med mig, och DET kommer du ångra!

Kommentarer
Postat av: Elise

inte om jag sätter ner foten på honom ;P mohahaha

2008-12-17 @ 22:47:31
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0