Svedala

Jag tycker inte om Svedala. Idag efter skolan så träffade jag Elise och tilsammans skulle vi åka till Svedala för att shoppa. Först tänkte jag shopping i Svedala wtf? Vi kan ju shoppa i Lund... men tydligen så finns där en affär där de säljer märkeskläder för mindre än halva priset. DAMN! Men att komma till affären måste man ju så klart åka den långa vägen till Svedala. However, det var inte lätt att komma dit. Bussen går bara EN GÅNG I TIMMEN! Det visar ju hur viktigt Svedala egentligen är...Fick vänta en hel timme på skräpet att komma och när den kom så var den sen. Vid den tiden hade jag aldrig varit i Svedala men började redan att känna att detta ställe kommer jag inte gilla. På bussen så ville maskinhelsiket inte acceptera mitt busskort. Crap. Fast jag fick ändå åka med (A) Väl kommen till Svedala så fanns där nästan inget alls. Helt ute i ingenstans. Klädaffären var en stor besvikelse. Fanns ju knappt nått snyggt där. Det ända som var något bra med Svedala var att McDonalds fanns nära busshållsplaten. Käkade där innan vi skulle ta bussen tbx till Lund. Guess what? Det var samma buss som hade kört dit oss och maskinhelvetet funkade inte igen.

JAG HATAR SVEDALA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0