TOK Presentation

Idag gällde det. All or nothing. Diploma or not. Det är TOK presentationen jag snackar om så klart om ;P Om ni vill veta hur den gick så gick det mycket bra =) Hade spenderat hela gårdagen med att skriva och lära in den. Konstigt nog var vi bara två personer som gjorde presentationerna...hmmm...var va de andra? Läraren sa att vissa var sjuka, vissa hade ändrat det till en anna dag och de andra kom helt enkelt inte. Så där satt Linus och jag med de två lärarna. Lärarna sa att om vi ville så fick vi vänta tills nästa grupp skulle göra sina presentationer man fan iheller! Har man gått upp så tidigt och åkt ända in till skolan så ska man baske mig göra sin presentation! Min det kändes bra. Sen hänger det ju på om det jag sa var bra och om det hade något med TOK att göra. Förhoppningsvis får jag bättre poäng denna gången. *Hoppas hoppas*


Lite bilder på min outfit som jag hade under min presentation. Tänkte se ut lite som en business woman ;) Halsbandet fick jag av brorsan i födelsedagspresent i höstas. Har tyvärr inte använt det så mycket (trodde jag hade tappat bort det :S) men som tur va hittade jag den igår! =D


Nu ska jag lyssna på julsånger och dansa lite galet

ciao!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Var med och svara på "dagens kluring". Rätt svar vinner en produkt från ett kritvitt ställe! Komigen, var med du också! :-)



2008-12-08 @ 18:03:32
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0