24

Finns det fler 24 fans där ute? =D Det hoppas jag allt att det gör! Vem kan missa Jack Bauer? ;) Har suttit fastklistrad framför den serien. Det är en sån serie som man inte bara kan se ett avsnitt utan har du sett ett så måste du se alla. Har du sett en season så måste du se alla. Well, Jack Bauer is back! Nu har det äntligen gjorts en film! Lycka! Denna filmen ska sammankoppla season 6 med season 7. Detta kanske är  'old news' för vissa men för er som inte visste att det har gjorts en film så vet ni det nu ;) Jag rekommenderar dock att se de första 6 seasons innan filmen så att man hänger med. Kan bli lite förvirrande annars. Fast ni behöver inte, bara ett litet råd ;)
Brorsan har laddat ner filmen och såg den med mamma för några dagar sen. Jag hade ju så klart varit med om jag inte hade haft läxa. Skolarbete kommer ju först...Men nu idag som en kvällsfilm hade jag tänkt mig att titta på den efterlängtade filmen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0