Back in town!

Nu har jag kommit hem från en av de mest underbaraste helgerna någonsin. Snacka om vad roligt det har varit. Mamma och jag bilade ju upp till Göteborg igår (lördag) för att först hälsa på mormor och sen goda vänner som bor i centrala Göteborg. Kan det bli bättre? Don't think so! Vi var 5 tjejer. Malin, Mia, Ami, Mamma och jag. Hade hur trevligt som helst. Vi pratade om allt. Ja i princip allt. Åt mycket god mat. Så mycket skratt, värme och ödmjukhet finns inte någon annan stans än hos Ami och Malin. Vi är som familj. Älskar att åka dit! Jag kan babbla på om hur extremt kul vi hade och de tokiga saker som hände men det skulle ta en hel dag att skriva. Det får stanna mellan oss 5 kvinnor ;P Blir nog bäst så.
Just det, Malin jobbar i en Change affär. Ni vet underkläders affären? Hon jobbade idag så vi gick dit och kollade på lite bhs. Malin mätte oss alla och tydligen så hade jag inte den storleken som jag hela tiden trott! Det var helt sjukt! Runt om blev man mindre och brösten blev större! Jag klagar inte. Kan rekommendera att alla tjejer borde mäta sig. Gå till nån underkläders affär och be dem göra det. Ni kommer få helt andra measurements än vad ni trodde att ni hade. Om ni inte tror mig så gör det! No joke. Brösten blir större och runt om blir det mindre. Det känder helt underbart att få veta vad man hade för storlek egentligen. Här hela tiden har man trott att man haft en storlek och sen nu för några timmar sen fick jag reda på att det var helt fel. Konstigt. Fast glad blev man! =)
Det finns ju en film so heter "Hata Göteborg" fast nu döper jag om den till "ÄLSKA GÖTEBORG!"


       



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0