CAS möte

Imorn är det CAS möte med Darrell. Kul...Har precis skrivit klart alla reflections och skickat in dem till honom så att vi kan 'diskutera' det imorn. höhö. Can't wait...
Vill bara medge att jag är nästan klar med alla mina timmar också! Whoppi! har bara en 15 kvar sen är det finito. Ännu en sak man kan kryssa över på listan som gjort. Det går framåt här! =D Hur går det för alla er andra IB victims? Har ni kvar CAS eller är de redan gjorda kanske? En sak som jag stör mig på är att mötet imorn är kl. 09:20 men ingen buss passar in med den tiden. Antingen får jag ta den som gör att jag kommer fram 20 minuter före mötet börjar eller den som gör mig 10 minuter sen. Hmmm. The dilemma!! Ska nog ta den som gör att jag kommer för tidigt. Gör föräldrarna glada då OCH Darrell kommer inte hugga huvet av mig för att vara sen. Det är ju positivt. Vill gärna behålla skallen att tag till.


"The Pedofile Smile"


puss o porr!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej! :) Jag vet inte om det är jag som är helt bakom flötet här.. Men jag undrar bara; vad är CAS och IB? :P

2008-11-25 @ 22:10:24
URL: http://cattispattis.bloggagratis.se
Postat av: Stina

Höhö jag är uppe i typ 250 timmar. minst. beat that xD

2008-11-25 @ 22:14:15
URL: http://cococholate.blogg.se/
Postat av: Cattis

Tack så mycket för förklaringen! :) Nu hänger jag med lite bättre, haha.

2008-11-25 @ 22:58:54
URL: http://cattispattis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0