Dåligt Samvete

Det var Afro idag! Yippi! Lika roligt varje gång man går =) Om ni inte har provat afrikansk dans innan så kan jag rekommendera det stort! ;)
Okej to the point. Förra gången jag var där så var det en liten asiatisk tjej där. Hon fick min uppmärksamhet när jag först såg henne. Nej jag är inte lesbisk eller nått sånt. Jag var förvånad över att se att hon inte hade rakade ben eller armhålor. Hon hade linne och shorts och verkade inte alls bry sig att hon var orakad. Som sagt, jag tittade nog lite mycket på henne och hon märkte det. Jag gav henne inga elaka blickar eller så. Nejnej sån är jag inte. Utan det var bara allmänt några förvånande blickar. Blickar som jag nu ångar. Idag så var hon på afron igen och hon hade rakat sig...Fatta vad dåligt samvete jag fick! Det märktes att hon kände igen mig och hon gav inte några glada blickar kan man säga. Fy faaaan!! Mådde skit. Tyckte synd om henne. Tänk om hon bara rakade för att jag gav henne lite förvånade blickar? Nej herregud vad hemskt! Alla ni tjejer som inte rakar ben eller armhålor, det är absolut inget fel alls med det! Det är helt upp till en själv att bestämma vad man vill göra med sin kropp. Jag vill egentligen be henne om ursäkt för jag menade verkligen inget ont. Jag var bara förvånad. Har aldig sett en ung tjej förut som inte rakat benen. Får hoppas att hon inte mådde dåligt. Hon kanske hade skäl till att inte raka. Vem vet. I sure as hell don't. Så nu har jag dåligt samvete... :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

caroline it was probably not the looks that did it. it was probably you going "look at the girl!!! she hasnt shaved".

but i dont think she shaved just for u to be honest. there are about 100 vegetarian lesbians at afro that dont shave. she shud have felt at home.

2008-11-21 @ 16:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0