En till

Idag har man fått ännu ett kusinbarn! =D Hur många är det uppe i nu? Hmm...8? 9? Nej fan 12!!! OMFG!! 12?!?!?! Hur har det hunnit bli så många?? =O Det bara ökar för varje år ser det ut som. Som tur är så funkar minnet rätt bra så man kommer ihåg alla namn ;) Själv är man den ÄNDA av kusinerna (tjejer) som inte har blivit mamma än. Aaaah! Pressure!! =P Nädå några barn blir det inte på några år till. Det är rätt konstigt att bara "tjejkusinerna" har fått barn men inga av "killkusinerna". Weird.
Det är rätt svårt att vara den yngsta av alla kusinerna. Jag menar nästan alla jag känner har kusiner som är i samma ålder och de pratar om hur goda vänner de är. Sånt vill jag också ha. Sucks. Här har man ju bara brorsan som är under 20. De andra är alla över 30, gifta, föräldrar, och bor låååångt borta. Förutom två som bara är långt borta. Någon släktträff händer ju aldrig. Visst träffar man några åt gången lite då och då men alla tillsammans har aldrig hänt. Nej aldrig. Det är ju hemskt! Pfft. Får se om det  händer nån gång i framtiden. *Hoppas*
Men grattis säger jag till Linda som har fått sin första flicka =)

Nu blev jag hungrig. Ska kila ner i köket och se vad det finns för gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0