Första Advent!

En liten sen första advent inlägg får det bli =) Har hunnit bli kväll nu ju...eller natt. Beror på hur man tolkar det ;) Har ni hittat på något kul idag? Det har inte jag. Latat. Skönt.
Första ljuset tändes så klart under middagen. Ramsan sa jag också =) Ska skryta nu med att jag kan alla fyra ramsor. HA! =P Är ju den ända i familjen som kan dem. Eller nej tror faktiskt att mamma kan dem också men jag tar all credit ;) Grabbarna är hopplösa. Humöret är iaf på topp! Julen har äntligen invigits. Julkalendern börjar imorn för er som vill se den =P Om jag ska vara riktigt ärlig så har jag inte sett på julkalendern sen Greveholm. Den var helt fantastisk! Bästa julkalendern någonsin. Pelle Svanslös var också bra så den kommer på andra plats. Men som sagt Greveholm is numero uno. Vill köpa hela serien men kan inte hitta den någonstans =( har ni några aningar om var man kan köpa den? Brorsan tycker jag är pucko som vill ha den men vadååå??? Den är ju underhållande! ;) Back me up here people!


Kommentarer
Postat av: s

haha, jag gillar att du säger du inte har sett ngn kalender sen greveholm, men att pelle var bra, när pelle spelades året efter, hehehe :P gud vad jag är irriterande xD

2008-12-02 @ 17:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0