Halloween!

Hoppas att ni alla har haft en riktigt bra Halloween! Blev det nått bus eller godis? fest? ;)
Jag spenderade Halloween hos Stina. Man sulle vara utklädd (duh det är ju halloween!) men en viss person hade ingen kostym hemma eller pengar till att köpa en (blev ju bestulen för två dagar sen) så man fick helt enkelt ta det man hittade. En fotbollströja...Ja det blev det. Kreativt? Fuck no. Sorry tjejer att jag inte hade en riktig kostym. Alla ni såg härliga ut i era kostymer! Jennifer, Emma och Carro var häxor. Viktoria var en Sheriff, Stina var en gris (som jag först trodde var en kanin...) Alice var Mimmi och sen så kom ju jag där i en fotbollströja. Mobbad. Hur som helst så hade vi mycket kul tillsammans. =)
Eftersom det var halloween så kommer ju småbarn och knackar på. Vi öppnar. Eller okej Stina öppnar. Vi andra smög ut genom bakdörren för att srämma de små monstren. Gick totalt åt pipan. De såg oss och började svära!!! De gillade tydligen inte godiset som de fick och började kalla oss för "Jävla råttor!" Blev helt paff!! Sen när lär sig barn i 10års åldern att säga sånt?!? Är det det språket deras föräldrar vill de ska lära sig. Usch låter ju helt förskräckligt. Mina barn ska aldrig lära sig svära. Eller vad tycker ni? Är det okej när sånna små svär till äldre? Don't think so! Iaf en av dessa småttingarna gick mig på nerverna som satan!! Han sa "Jag har lagt bajs i brevlådan" Först fick han dödsblickar från oss sen sa fotbollshooliganet (jag för er som inte fattar) "Jag hoppas du skojar nu annars kommer du inte leva längre till" Okej hur jävla dåligt som helst sagt men det funkade. Han blev livrädd och sprang iväg med sina andra små monster...och svor yttligare ett par gånger. Dåligt. Det är i sånna situationer man verkligen inte gillar barn.
Kvällen fortsatt dock. Kan ju inte låta sånna småttingar förstöra en hel kväll. Det kom ett till gäng som knackade på. Tre söta häxor. De var mycket trevligare än förra gänget. Gissa vem som kommer tillbaka till huset en timme senare? Pojkarna så klart. Tydligen hade de inte fårr nog än. Först ignorerade vi dem. Sen gav Stina dem ett äpple och Carro gav dem skämt-tuggumi (bränner riktigt i halsen på en) och sa till dem att sticka. Efter de hade smakat på tuggumit blev de inte glada. Äpplet kastades på dörren och de blev galna. Då hade vi fått nog. Öppnade dörren och skulle fråga vad deras problem var men de blev rädda och kutade iväg. Jävla mesar!
Sen bar det hemmåt. Tack Emma för att du körde hem mig =) Really appreciate it. Körningen går ju riktigt bra! ;)





Idol var ju på TV sen! Ni ser väl på det? Vem är eran favorit? Alice, Anna ocg Kevin är ju otroliga. UT MED JOHAN PALM!!! Han var gullig i början men det har blivit för mycket med honom. Håller ni med? Sen är ju Robin B. såå jävla snygg! Hans sång vet jag inte om det är nått att ha men herregud så snygg! Riktig goding där. Jag hade inte bangat en dejt med honom. Helt okej att Sepideh åkte ut. Visst har hon en bra röst och söt men mycket mer än så var det nog inte med henne.

Ska ta och sova nu. Ska hämta mamma och pappa på sturup imorn kl.10:00. Yay! Äntligen kommer de hem. Har saknat dem mycket. Blir rätt tomt i huset utan de gamlingarna här. Fast all "Carro ner med tvätten!" "Städa ditt rum!" har jag absolut inte sakna.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0