Hjälp!!

Vad fan gör jag här på datorn?!?! Jag måste plugga. Har ju ett stort prov imorn!! =S Kan säga nu att det kommer gå åt pipan (gör ju inte saken bättre av att sitta här och blogga) Har pluggat halva delen av det vi ska veta men herregud det Biologiska Perspektivet fattar jag noll av!! GAH!! BLIR GALEN!! Biologi över huvud taget SUGER jag på! Nu ska man ju länka det till psykolgi som jag nästan suger lika mycket på!! NEEEJ!! KOMMER FAILA FETT!! =( Går det inte att stanna tiden??? Tidsmaskin?? Kan man inte hoppa över hela tisdagen? Ingen tisdag! Vill INTE ha TISDAG!!
Föräldrarna gör ju inte saken bättre genom att sitta och titta på en Bond film som jag bara ÄLSKAR!! Vill också kolla på Bond! Hela koncentrationen är borta. Kan inte fokusera på att studera när man hör "My name is Bond, James Bond." i bakgrunden!

Hjälp mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0