Klurigt?

Familjen sitter vid middagsbordet

Pappa: Viken dag är den 6:e?
Carro: Den 6:e är en måndag. Jag har min TOK presentation då.
Fredrik: Nej det är en lördag.
Carro: Nej jag kommer ihåg att det är en måndag.
Fredrik: Ska vi skå vad? 20 spänn? Det finns en almenacka på bänken bakom dig.
Carro: Visst. (Skakar hand med Fredrik och går och tittar i almenackan. Den 6:e är en lördag) Okej, den 6:e är en lördag men jag menade den 8:e...
Fredrik: Oh sure. Du förlorade.
Pappa: Då är den 8:e en...
Fredrik: ...en söndag.
Carro: Nej det är ju en måndag.
Fredrik: Nej en söndag.
Carro: Ska vi slå vad? 20 spänn?
Fredrik: Okej (Går och tittar igen i almenackan och ser att den 8:e är en måndag) Oh fan! Det var en måndag det ja.

Kan man bli dummare?




Kommentarer
Postat av: Elise

ja ni är ju släkt hahahahahahaha

2008-12-03 @ 18:12:16
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0