Ledig!

Yes! Idag var vi alla lediga från skolan. Behövdes verkligen. Mamma och jag åkte och shoppade och mycket snyggt blev det! =D I love my mommy! Hon är nog en av de härligast personerna jag vet. <3 Vi hade mycket trevligt. Fikade på Graffiti också. De har ju sånna otroligt goda bakade potatisar!! Mums. Väl kommit hem så blev det fashion show. Visade upp allt som köptes under dagen för pappa och som tur va gillade han vart enda plagg! =D Awsoooome duuuude. ;P Sen blev det TOK igen. Har nu äntligen skrivit klart den. Siken lättnad. Om den är bra eller inte är ju en annan historia men inskickad är den iaf ;)

Sitter och ser Idol just nu. Soul! Älskar soul. Johan Palm sjunger ju faktiskt rätt bra. Han är ju inte en av favoriterna men de sista gångerna har man blivit lite imponerad. Haha han ser lite småsöt ut i kläderna tycker jag också. Fast en av de där skrikande galna tjejerna kommer jag aldrig vara. Herreguud kan de inte hålla tyst! Skriker ju "JOHAAAAAN JOHAAAAAAN!" man blir galen!! aaaahh! SÅ bra är han inte.

Mathilde är på väg hit nu. Har inte spenderat så mycket tid med henne på sista tiden så det kommer bli kul =) Mamma och pappa är på konsert så vi kommer vara ensamma hemma. Hehe undra vad vi kommer hitta på för hyss...brukar ju bli lite galet när vi är tillsammans =P



Hur har eran fredag varit?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0