Lördag

Kvällen började med att pappa och jag åkte in till Malmö för att se The Rat Pack. Kärlek. Musiken är så jävlans bra!! Stolt kan jag säga att jag inte var den yngsta där. Fanns 2 andra tjejer som var mycket yngre. Men man kan ju säga att medelåldern var runt 60...Iaf så hade vi jättebra platser. Personerna som skulle sitta framför oss kom aldrig. Hallelujah! Man såg scenen perfekt! Lite besviken på att Mark Adams inte spelade Dean Martin. Hade sett fram emot att se honom uppföra. Han är bara så fantastiskt bra. Fast den mannen som spelade Dean nu var jätteduktig. Tur det. Alla tre var underbara. Skrattade nästan hela tiden =D Läst i tidningen imorse att de fått mycket positiv kritik. Det var dem värda. Riktig entertainment var det och jag bangar inte på att se dem igen ;)

Sen var det hem som gällde. Hade en halloweenfest att åka till. Kom hem och bytte om, sminka mig, sprayade upp håret som fan och sen på med masken. Blev faktisk väldigt nöjd med resultatet eller vad tycker ni?




Pappa var riktigt snäll och körde mig till festen. Hade lite svårt att hitta dit först men efter 15 minuter hittade vi lokalen. Eftersom jag kom runt midnatt var de flesta rätt så packade. Festen hade varit igång ett tag. Men jag blev varmt välkommen av alla roliga figurer =) Snacka om en sexig fest! Tjejerna hade ju knappt nått på sig. Bröst och rumpor syntes. Only on Halloween... haha nej men det var jättetrevligt. Träffade alla härliga människor som jag redan kände plus många nya. Efter ungefär två timmar så började festen slockna mer och mer och det var då som det var dags att åka hem. Igen kom pappa (my hero) och hämtade mig.


   
Hanna, Elise och Emma                                     Folk på dansgolvet


   
Matilda  var på danshumör!                             Ännu mer folk

   
Tanja och Rebecka                                        Jag och Matilda

     
Jag, Hanna och Dennis                                   Tyckte att den var jävligt cool!


Tack för en mycket trevlig fest Elise och Tanja!

(Tycker synd om alla dem som var tvugna att städa upp efteråt. Kan säga att det fanns mycker på toaletterna som man heslt ville undvika att se...)

Kommentarer
Postat av: Elise

du var superhet!

tack för att du kunde komma hun <3

2008-11-03 @ 16:32:35
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0