Saknar

Jag saknar min bästis från Belgien. Sitter just nu och snackar med honom på msn medans jag tittar på den första Harry Potter filmen. Herregud va små och söta de är! Harry och Ron har ju inte kommit i målbrottet än. Helt underbart gulligt. Men i.a.f. så fick jag honom att skriva en dikt till mig som blev såhär:

I like you so much
You're super awesome
The funniest swede there is


Kreativt? haha kanske inte så mycket men han skrev den på 5 sekunder. Lite imponerad blev jag. Sen bara out of the blue så ville han att jag skulle skriva en dikt till honom. Holy shit går igenom huvudet. Jag kan ju inte skriva dikter. Speciellt halv 2 på natten...men jag kände att jag var tvungen till det så min dikt blev såhär:

Ivan you're so cool
I wish that you were here
I miss your little jokes
and the way you protect me from the blokes
!

AWSOME OR WHAT?? Blev ju rimm på slutet också! Stolt. Om man bara kunde skriva sånt i klassrummet också =P blir topp betyg på direkten då!
Måste ta och åka och hälsa på alla i Belgien snart. Saknar dem riktigt mycket. Vi får se vad som händer.

Nu ska Harry in i skogen och leta efter enhorningar med de andra. Spännande!

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0