MSN Konversation

Sitter just nu och snackar med Viktoria på msn. Den tjejen är en av de roligast jag vet. Varje konversation med henne håller jag nästan på att dö av skratt. Hon har precis haft sin första kör-lektion idag.Yippi! Eftersom hon är på msn nu så antar jag att hon inte körde in i nått och skadade sig...(man vet ju aldrig=P)

på msn:

Carro says:
How did your driving go?
Viktoria says:
It went well =) at one point I was a bit close to a pole but...yeah

She's a natural driver.

Viktoria says:
Omg
Viktoria says:
You know what we should do if it's legal
Carro says:
What?
Viktoria says:
Rent some guns and go vildsvin hunting!
Viktoria says:
HAHAHA
Carro says:
HAHAHAHAHAHAHHAHAHA
Viktoria says:
but it's probably not allowed
Viktoria says:
hahaha
Viktoria says:
or birds
Viktoria says:
I wanna try my hand at catching my own food
Carro says:
Oh my god!
Viktoria says:
maybe I'll slaughter a cow (6)
Carro says:
You tribal african warrior =P
Viktoria says:
muahahaha

Conclusion: Viktoria är en begåvad bilförare och vi ska ut i skogen och skjuta vildsvin och fåglar.

En mycket produktiv konversation tycker jag. Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

if people didnt think i was weird..they do now:P

2008-11-18 @ 17:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0