Shopping

Idag åkte jag och Fredrik och shoppade. Var ju tvungen till att hitta en snygg topp till Halloweenfesten på lördag. Vi kom iväg lite sent eftersom någon försov sig... (det är ju lov för fan!) Efter lite delayed time så kom vi iväg. En topp hittade jag allt! Riktigt nöjd. Blev en snygg mask och ett par häftiga örhängen också. Så nu har jag min outfit klar! Whoppi! Lunch/middag på Jensens blev det också. Mums.

Eftersom jag har hela huset till mig själv så kommer Viktoria, Stina och Emma hit om nån timme. Har köpt mycket gott till kvällen. Prinsesstårta låg ju först på listan ;) annars blir Viktoria inte glad =P Nä nu måste huset städas och kläder ska bort från golvet och in i garderoben (de som får plats iaf) Hoppas ni alla har en bra kväll!
Have a good one!



ciao!

Kommentarer
Postat av: stalin

thanks for a nice evening :) yum princesstårta for breakfast

2008-10-28 @ 12:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0