After Dark

Showen igår var inte av denna värld! Den var så bra att jag inte finner några ord. Babbsan var med också! Underbara kostymer och otroliga danser. Jag föll pladask för en av dansarna men han var nog bög. Tsss...eller han kanske var straight? Han såg ut att vara det. Anywaysss...jag älskar Drag och denna showen kunde passa in i Las Vegas lätt så proffsig som den var. Christer Lindarv är så jäkla snygg som kvinna!! Synd att man inte fick ta bilder. Jag brukar smygfotta men denna gången gjorde jag inte det. Var helt inne i showen, och glömde bort kameran totalt. Kan inte säga mycket mer än att ni måste se showen!!

Idag har jag jobbat hela dagen och skulle in till Lund för att träffa Fanny (som kommit hem från Australien efter 5 veckor!) men bussen kom aldrig...Snön har tatt över vägarna. Jag fick åka hem igen vilket var kanske lika bra. Är sjukt trött och sen vill jag inte bli avis på hur brun Fanny är :P Jag hade säkert sett ut som et lik jämfört med henne.
Ska ta och skutta i säng nu.

Nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0