Last night...

...hade vi riktigt trevligt. Chinamat och Julkonsert. Kl. 20:00 prick började konserten. Alla sjöng otroligt bra men jag var mest imponerad av Sanna. Vilken tjej! Vilken röst! Hon såg så vacker ut i sina outfits. Måns var rätt rolig men vad liten han var! Eller han kanske inte var så liten men när han stod mellan Sanna och Sonja i höga klackar blev han en liten pojk. Otroligt snygg också. Då kan man stolt stryka över "Flörta med Måns Zelmerlöw" från listan av saker jag ska göra innan jag blir 30 ;) En annan som jag fick upp ögonen för var guitarristen (stavning?) Han var riktigt snygg. Tyckte Sanna med. Det ända som var dåligt var att det inte var några Juldekorationer(!) på scenen. Ett fjuttigt ljus men that was it. Julstämningen saknades lite men show bjöd alla på och i slutet drog de till med en av sina egna låtar förutom Måns som körde medley av Hope and Glory och Cara Mia. Han sjöng en låt på franska också. Imponerande. Hans fans var galna. En riktigt mysig kväll hade vi.


Shirley - " Mina damer och herrar, jag ger er Måns Lucia Zelmerlöw!"

Damerna flörtade med pojken

En vacker Sanna.

En snygg Måns

Där har vi guitarristen till vänster ;)


Idag har vi laddat för imorn blir det konsert igen! After Dark. Drag all the way! Gonna be awesome!!

Kommentarer
Postat av: Emma

fan vad kul!! var var detta någonstans? :)

2009-12-18 @ 20:41:40
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0