HSM3

Igår såg jag den tredje HSM. Gud vilken bra film!! Den är inte det minsta töntig och barnslig som de andra två är. Alla dansnummren är helt fantastiska och advancerat. Perfekt! Favoriten är nog "The boys are back" med Zac och Corbin. Helt otroligt. Nu har man alltså blivit kär i Zac all over again. Hur gör han det? Varje gång jag ser en film med honom faller jag direkt. Det är han ögon som drar in en. Farligt farligt. Den där Vanessa är lyckligt lottad. Det kommer ut en fyra detta år eller nästa fast inte med samma personer. Lite synd men vi ska inte vara ledsna för det. Jag är säker på att den kommer bli minst lika bra.

Jag brukar ha en liten tradition att jag lär mig danserna och låtarna till varje HSM eftersom de är så söta. Tycker ni jag ska göra det med den tredje också? Kommer bli en utmaning men en utmaning jag kommer klara av förhoppningsvis.



 





Melodifestivalen börjar ikväll. Vem ska se på det? Jag tycker det bara har gått utför de senaste åren fast jag ska ändå se det. Känner att det hör till. Brorsan kommer hem på middag nu ikväll och sen kommer han vela se film (det vill han alltid) fast det går inte. För ikväll är det Melodifestivalen som gäller!

Kommentarer
Postat av: Elise

aldrig se medlodifestivalen igen xD

ohh agnes carlsson har gjort en sång till denna HMS :)

2009-02-07 @ 22:38:57
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0