Från Mocks till Pancakes till Irish Coffee

Igår var det sista dagen vi hade mocks. Äntligen är det över! Silken lättnad! Vissa gick bra medans vissa gick mindre bra men jag är nöjd. Jag gjorde mitt bästa och försökte att inte döda mig med plugg. Sen blev det en liten get-together med klassen där vi diskuterade våran klassresa =) Efter exams sticker vi på vår senior trip. Yippi! Bort från Sverige och allt som har med skolan att göra ;P
Efteråt gick jag och Viktoria och åt pankakor hos hennes farmor. GUD VA DE VAR GODA! =D Precis vad som behövdes efter en vecka av mocks. Det har varit rena tortyren men nu är det över =)

På kvällen som vanligt blev det en Irish. De är så himla goda!



Såg på Livräddarna från Bondi Beach på TV4 Fakta. Det är rena baywatch fast på riktigt. Alla livräddarna är killar som är ett stort plus! Snygga, vältränade, het dialekt och räddar liv. Finns det nått bättre? Tror inte det. Helt kär i det programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0