It's Alive!

Laptopen min lever. Det måste den göra. Antingen det eller så spökar det. Men spöken finns inte så laptopen måste alltså leva. Eller så håller jag på att bli galen. I natt precis klockan 03:00 vaknade jag av att saken satte på sig själv. Locket är nere och så det är omöjligt att sätt på den utifrån. Alltså lever min laptop. Detta har hänt förut. Saken sätter på sig själv mitt i natten och jag vaknar med detsamma och blir livrädd. En laptop ska väl inte kunna sätta på sig själv? Detta är och kommen nog förbli ett mysterium. 

Kommentarer
Postat av: Elise

jo det kan den. tom en kamera kan starta själv. har fått höra det eftersom det är elektronik.

annars kanske du råkade trycka på viloläge istället för stäng av och då kan den starta själv också :)

2009-02-20 @ 13:02:06
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0