Måndag

Idag hade jag min English Commentary...och det gick bra. Tackar som frågar ;P Var så himla nervös. De spelar ju in hela skitet på band också som ska skickas in till IBO. Läskigt. Dikten jag fick var ju så klart den kortaste vilket också gör den till den svåraste...Tur man har eller? Läraren tyckte till och med synd om mig haha. Fast jag var bara glad att det inte blev en viss annan dikt som jag fattar noll av. Stackars den killen som kommer få den. Jag säger bara lyckta till till Seraj och Kris.

Vet ni vad jag kom och tänka på som jag kan göra för att få mina sista CAS timmar? Jag hade tänkt kolla om jag kan lära ut HSM dansen till ISLK. Skulle vara sjukt kul. Jag antar att de gillar filmen samt dansen. Det är faktiskt rätt rolig dans. Barnslig men rolig. Ska se om Darrell tycker det är en bra idé. För nån afrikansk dans tänker jag ta mig fan inte lära dem. Har ingen musik för det, men HSM har jag all musik till ;) Sound good?



Nu blev jag törstig. So long suckaaaaas

Kommentarer
Postat av: Stina

HAHAHA vaddå inspirerad av dendär HSMkursen? ;)

2009-02-10 @ 21:12:26
Postat av: Stina

HAHAHA vaddå inspirerad av dendär HSMkursen? ;)

2009-02-10 @ 21:13:14
URL: http://cococholate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0