Melodifestivalen Del 2.

Ärligt talat tyckte jag att första deltävlingen var betydligt bättre än denna. Varför skickades inte Markoolio vidare??? Hallå svenska fålket!! Har ni ingen humor? Dåligt. Han var ju så ironisk med fiolspelaren och skridskoåkaren vilket gjorde låten helt fantastisk! Han förödmjukade hela Melodifestilan. Nått av det bästa jag sett på länge. Sen var det de där finlandsvenskorna. Discolåt men man ska aldig använda orden Gimmie Gimmie Gimmie om man inte är med i ABBA. Den andra låten fattade jag inte vad de hade där att göra. Lasse nått hette han. Skämmer ut sig själv. Jennifer Brown kopierade melodin till en gammal kärlekslåt. Fan att jag inte kommer på vilken det är. Stort minus poänt fick hon för det av mig. Vem var det sen? Låt 4...Ja, just det! H.E.A.T. Den låten var helt okej. Lite löjligt men acceptabel. Sjöng även med lite till den när den gick vidare. Sen var det Markoolio. Honom har jag redan berättat om. Låt 6 var lilla Amy. Förlåt till er som tycker om henne men tjejen är dålig. Hon kan ju sjunga lite smått men passar in på Lilla Melodifestivalen. Låt 7 var den där trion. Country music! Jag älskar country men dessa tjejerna gjorde inget för mig. Tråkigt framträdande och inge lyft i låten alls. Sist men absolut inte minst hade vi favoriten Måns. Han är helt underbar. Visst var låten inte den bästa. Tycker att hans låt Cara Mía var betydligt bättre. Men det är ju Måns och han ger ju show! Real entertainment! Hoppas han vinner hela skitet. Tror att vi åtminstonde har en chans med honom i Eurovision. Sen kan vi ju inte glömma bort the HOST! Petra Mede. Är det bara jag som tycker att hon är bäst? Hon får så mycket kritik om att hon är taskig och blabla men so what? Hon är ju roligt-taskig. Älskar hennes kommentarer. Klänningen hon hade på sig var intressant. Lite småtjusig. Tycker det var bra att hon fortsatte att vara lite taskig efter alla sagt till henne att inte vara det. Hon kör sin grej och hon gör det jävligt bra. Punkt.


Kommentarer
Postat av: Per

sexy munn ;)

2009-02-27 @ 17:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0