Ny Mobil!

Yes! Äntligen har jag fått min efterlängtade julklapp =D Nämnligen en ny mobil. En Samsung bleve det denna gång. Riktigt snygg är det. Riktigt nöjd. Var tvungen till att gå ifån min gamla som egentligen är pappas fast han har låtit mig använda den. Men nu har jag min nya egna and it feels great. Den har så mycket funktioner. Fattar ingenting. Jaja det får väl ta sin tid innan jag kommer in i det. Så idag blev det alltså en mobilshopping dag. Efter hämtade vi upp mamma och stack till Espresso House. Mums. Har varit besatt av det stället ända sen jag flyttade tillbaka till Sverige. Chai Latte!! Tvingade föräldrarna till att prova det. Pappa gav den godkänt medans mamma tyckte den var för söt. Pfft. Eller jag håller med att idag var den väldigt söt. Men smakade fortfarande gott ;P Ikväll blir det På Spåret. Final!! Haha sliken nerd I am. Nej men det kan vara kul ibland =) Shiiit plugget då?!?! Asså fy fan mocks börjar på måndag och här har jag bara chillat hela lovet. Får börja plugga imorn...


My new baby!


Just det! Jag glömde berätta att jag var hos frissan igår. Klipptes och färgades. Eftersom den mörkbruna färgen hade blivit mer ljusbrunt/röd (efter julen i Egypten) så ville jag ha det tillbaka till det gamla mörka. Klippte upp det en rejäl bit också. Skitnöjd blev jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0