Sorry...

...för usel uppdatering här på bloggen. Denna veckan har vi mocks och all tid spenderas till plugg. Nu är det tre kvar iaf. Hälften är gjorda. Engelskan gick jättebra. Psykologin som fruktades gick väl inte så bra men det var räknat. Svenskan hoppas jag att jag får allt rätt. Swe B after all ;P Imorn är det den värsta dagen och jag har fått huvudvärk. Både historia och biologi. Rena tortyren. Har inte alls höga förväntningar på några av dem och sen på fredag blir det matte där jag inte heller har höga förväntningar. Sen är det HELG!! Den ljuva efterlängtade helgen då alla mocks är klara och man kan sova ut dagen long!

Efter mocken idag gick Viktoria och jag och fikade. Efter 3 timmar i ett examrum så behöver man kaffe. Testade en islatte. Mycket gott. Vet inte om den toppar en chai fast inget toppar en chai egentligen ;)



Nu blir det mer historiaplugg (om hjärnan håller d.v.s.)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: viktoria

I must be so used to you and your camera cuz I didnt even notice you took a pic

hehe

2009-02-26 @ 16:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0