Georgia Rule

Idag har jag inte varit i skolan. Var tvungen till att stanna hemma och för att se till att hunden inte skulle attakera elektrikern som skulle komma och fixa nått med vattnet. Siken otur man kan ha va. Att vara tvungen till att inte gå till skolan och stanna hemma. Finns nog inge värre. Måste klaga nästa gång.
En rätt rolig sak var att jag skulle värma mackor med ost på i mikron för att göra det lite extra gott men mikron funkade inte. Då slog det mig varför det skulle komma en elektriker. Fattar ni? höhö...okej jag slår vad om att ni inte fattar för jag berättar det så kasst och nu är det inte lika roligt som det var just då när jag stod där som en galning och försökte få mikron att fungera. Tönt man är.
The point iiiiiiis att jag satt framför tvn, surprise surprise, och såg en skitbra film som hette "Georgia Rule" med Jane Fonda, Lindsay Lohan och Felicity Huffman. Jag hade hör talats om den när den kom ut med intresset för filmen var väl inte så stort eftersom Lindsay ver med men jag hade inget annat att se på och denna film blev en överraskning. Väldigt bra drama. Lindsay var förvånat duktig också som skåderspelerska. Tycker absolut att ni ska se den. Underskatta den inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0