I'm Back!

För det första vill jag säga sorry att bloggandet har varit trögt de senaste 2 veckororna, och med trögt menar jag att nada har hänt men det ska ändras och för det andra vi jag önska er ett väldigt försenat God Jul och ett Gott Nytt År!! Hände något kul på Nyår? Några nyårslöften kanske? Jag har inga. Känns inte som om det är någon poäng med det eftersom de alltid bryts ungefär 3 veckor in på året. That's why jag inte har några nyårslöften. Fast det betyder ju inte att ni inte ska/kan ha det =)
Nu är det i alla fall ett nytt år och mycket händer. Det som jag ser mest fram emot är så klart STUDENTEN! Äntligen. Skolan har varit ens liv de sista 12 åren men snart blir det ändring på det.

Lite senare kommer jag skriva om vår resa till Egypten och en liten sammandragning av 2008. Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0