Let's Dance

Som ni vet hade Let's Dance sesångstart igår kväll. Såg inte på det då men pappa spelade in det och nu har jag precis sätt det. Har inte riktigt varit det person som följer Let's Dance. Såg bara den första sesången när Måns vann. Tror det var 2005. Nu ska jag försöka se det lite oftare igen eftersom Laila är med ;) Måste säga att hon såg grymt sexig ut när hon dansade. Tufft att dansa så bra med en skada. Sen var jag väldigt impad av Morgan. Man's got some rythm! Det hade jag aldrig trott att han kunde skaka på höfterna. Förvånande. Sen sisst men inte minst har vi det vackraste paret ----> Magdalena och Daniel. Hon såg ut som en ängel i den vita klänningen. Hoppas att de blir de tre sista paren kvar. Eftersom jag skriver detta på bloggen och sveriges största bloggersta också är med så bör man skriva nått om henne. Blondinbella. Ja vad ska man skriva? Visst var hon jättesöt i sin blåa lilla dräkt men dansa? Liknade nått jag såg en liten sprallig kyckling göra för några år sedan. Okej det var taskigt sagt but hey I'm a realist. Hon hade kunnat dansa så mycket bättre och hennes försök till att vara sexig blev bara horigt.


 Laila och Tobias ftw!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Laila är grym

2009-01-16 @ 20:14:52
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0