Onsdag

Dagen började med en sjukt lång promenad i skogen med pappa och Winnie. Tog två timmar. Jesus Christ! Så långt har man inte gått den senast veckan sammanlagt. Även om det var kyligt så var det rätt nice. En av backarna var en riktig "pulshöjare" som pappa kallar det, och jag håller med. Pulsen ökade allt. Såg ett rådjur också. Fast den hann smita iväg innan jag kunde ta bild. Bloody animal.

                                                                                          Sötaste vovve jag vet
                             
                                                                  Kan ärligt säga att kon stannade för att posa för kamerna


Titta!

  
Fel väg...


Fel väg igen...


Ekorre


No way att hon fick tag på den


Blev lite trött efter en och en halv timme och hamnade sist


Fast blev först till bilen


Deep breaths


Utmattad


På eftermiddagen blev det studentmössprovning. Är säker på att det inte är ett ord. Gud vad svårt det var att beställa. Så himla komplicerat. Killen som hade datorn mitt emot mig var så himla roligt. Han tittade på klockan och sa, " Fan jag har suttit här sen 12! Fattar itne detta skitet." Då var klockan halv 3...snacka om att vara lite efter. Min mössa kommer bli skitsnygg. Blev läskad att köpa ett champagneglas också så handen klickade på den med. Det blir dyrt men värt det. Man tar ju bara studenten en gång. ;)


Kommentarer
Postat av: Elise

måryyyyyd :P

haha men jag gick 5 timmar med zorro. hemifrån in till lund ^^ riktigt skönt :D

2009-02-01 @ 15:26:36
URL: http://lisessasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0