Sharm El Sheikh - Dag 3

Ännu en varm och solig dag i Sharm. På Juldagen hände inte alls mycket. Same procedure as Julafton.
Vaknade-frukost-solade-Tam Tam-Miami Ink-Fixa till sig-Middag

Denna kväll blev det stan efter middagen. Tänkte att vi skulle gå och ta en drink på Hard Rock. Jag hade på mig mina nya snygga Harembyxor. Riktigt snygga men en guldig bolero.


Inne på Hard Rock var det stort tryck. Alla var trevliga och glada. En av deras bartenders var så himla skillad! Han kastade upp flaskorna och glasen och trixade med dem. Helt otroligt. Sen helt plötsligt samlades alla servitörerna i mitten och började dansa! Har aldrig sett detta förut. De dansade till John Travoltas "Grease Lightning". Såg hur roliga och söta ut som helst. Väldigt underhållande. Visste ni att de dansade? Tydligen gör de det varje kväll över hela världen på Hard Rock. Vi har varit på en massa Hard Rock i olika länder men har aldrig sett dem dansa innan. Måste vara nått nytt.


Dålig bild men de dansar där i mitten ;)

Sen efter någon timme så körde de igen. Baila Baila Conmigo (8). Om man ville så fick man gå fram och dansa med dem. Eftersom vi satt i baren så gjorde vi inte det men jag lovade mig själv att innan vi åker hem så ska jag baske mig upp och dansa med dem!
Sen gick vi tillbaks till hotellet och somnade. Underligt hur trött man blev varje kväll. Kroppen var helt slut efter klockan elva varje kväll så det blev inge riktigt nattliv för min del. Men det gjorde absolut ingenting. Njöt ändå av att vara nere i värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0