Sharm El Sheikh - Dag 5

Idag blev det Glasbåt på havet! Egypten har väldigt klart vatten och otroliga koraller och fiskar. Glasbåten är inte gjort av glas som jag trodde utan själva båtens botten är glas så att man kan se ner i vattnet. Turen tog en timme ungefär och snacka om vad fiskar och koraller man såg!


Hur vågar han! =P

Mamma, jag, Fredrik


Otrolig utsikt!

På kvällen blev det middag på Hard Rock! Äntligen fick man äta en riktigt god hamburgare ;P Vi fick världens gulligaste servitör. Mycket trevligt hade vi och servitörerna dansade till samma låtar fast denna gång fick vi se YMCA också!


Vår servitör är han längst till vänster

Tyvärr gick jag inte upp och dansade denna gången heller. Jag vågade helt enkelt inte. Hur feg kan man bli. Men show bjöd grabbarna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0