Sharm El Sheikh - Dag 7

Detta var den sista dagen i härliga Sharm. Brorsan och jag var ute i öken och åkte quadbikes! Fy fasen vad kul!! Har aldrig åkt det innan så det var nog det roligaste på hela resan. Mamma och pappa ville inte åka så de stannade på hotellet och skulle gå och shoppa lite. Fredrik och jag ville ha äventyr så det blev öken! Jag kunde känna hur hjärtat bultade av nervösitet när jag satt där på quaden. Efter en stund så kom man in i det och kunde öka farten. Vi var 10 personer. 6 finnar, 2 danskar och 2 svenskar förutom 3 guider. Vi åkte upp och ner i Sinai Öken med hög hastighet. Kändes som en film. Vi stannade någonstans vid ett ställe där vi tog igen oss och åt lite.




Oh yeah!



Guiden var så jäkla ball!


The Camp!

Sen när vi kom tillbaks till hotellet var man täckt av sand. Det blev bad. ÄNTLIGEN hade jag mod att simma i den stora poolen! Den ände som gjorde det var jag. Fredrik tyckte det var för kallt. Loser. Där kom ett sånt riktigt proud moment. Kallt var det men det hindrade inte mig. Sen var det dags att göra sig redo inför kvällen. Fredrik och jag skulle till Hard Rock och äta.

Sista kvällen glömmer jag aldrig. Vi kom till Hard Rock och åt samma som förra gången. Sen började DJn spela Baila Baila Conmigo och jag tänkte det är nu eller aldrig. Jag gick upp och dansade!! =D


Försök lista ut vem som är jag =P

Det var sjukt kul att dansa med alla servitörerna. Efter vi hade ätit gick vi till baren och tog en drink. Alla bartenders kände igen oss och var glada att vi kom tillbaks. Föräldrarna kom sen och satte sig vid ett annat bord vid baren. Vi stannade rätt länge och ju längre jag var där desto mer kände jag att jag inte ville gå där ifrån, men man kan inte alltid få som man vill. Mot viljan blev man tvungen till att gå. Efter ett tungt hejdå blev det hotellet.

Kommentarer
Postat av: Emma

GUD VAD COOLT!!

Allt verkar helt underbart! Vilka upplevelser :)



Puss på dig med <3

2009-01-08 @ 17:36:27
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0