Carro besöker högstadieskola

History Internal i princip klarskriven nu. Behöver bara lite finishing touches innan den ska skickas in imorn. Kommer bli en lättnad när den blir klar fast sen blir det nästa projekt. Gillar inte årets Januari. Alldeles för myckt arbete och uppsatser som ska göras. Lite för mycket för min det men det är bara att bita ihop och göra det.

Imorn ska Stina och jag till en högstadieskola i Bjärred under lunchtid och försöka få de småttingarna intresserade av IB. Lycka till till oss. Kommer bli söndermobbade av alla fjortisar. Har aldrig gått på en svensk grundskola men man har hört lite om vad som pågår där och nu är jag glad att jag slapp. Hur kan sånna små barn orsaka så mycket trubbel som de gör när de går på högstadiet? Skrämmande. Mina barn ska inte gå i svensk skola. Det har jag bestämt.
Förhoppningsvis kommer det gå bra imorn och vi kommer komma tillbaka utan några blåtyror eller brytna ben.
Vad har jag gett mig in på? :S


Kommentarer
Postat av: Elise

du har inte brunt hår längre :O

2009-01-19 @ 19:06:25
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0