We survived

Stinas och min lilla visit till Bjärehov gick bättre än väntat. En massa av intresserade av IB från årskurs1-5. Niorna som vi egentligen skulle snacka med kom inte fram. De gick förbi när de skulle till matsalen men att komma och lyssna på oss, det var inge tal om saken. Fanns bara en tjej som var jätteintresserad av det och kommer välja det nästa år. Yippi! Nu blir det åtminstånne en elev i PDP nästa år. Det var rätt kul med alla små barn som kom fram och ville veta vad vi gjorde och vad IB var. Jättesöta och trevligt. Nått som jag inte kan säga om niorna direkt. De tittade på en som om man var en utomjording. Gav tykna blickar och tyckte de var så coola. Fast det hade vi ju förväntat oss så det var inge nytt.

Annars var det en rätt lugn dag. Viktoria och jag skaffade tid till sminkning på FACE till balen. De hade bytt skolans baldatum till en dag senare så vi tog chansen och bokade så fort som möjligt. Fick den bästa tiden ;) Ringde mamma och bad henne boka hår så att det var klart. Mamma hade frågat hur lång tid det skulle ta och de sa "Jo med det där långa håret tar det nog två och en halv timme, Det brukar ta lång tid med Caroline" hehe tror att jag har blivit känd i salongen som 'flickan med det långa tjocka håret som tar evigheter att klippa' men de är jättesnälla och trevliga allihop. Har klippt mig hos dem sen jag började gå till salonger. Alla känner en och vad som händer i ens liv. Väldigt trevligt. Så nu är alltså både smink och hår bokat. Bara klänning saknas men no stress. Finns inge plats med mer stress. Nej gud siket ytligt inlägg. Ta och lyssna på Beyoncés låt "Halo". Asbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0