Igår och Idag

Mycket segt med bloggandet nu för tiden. Jobbar varje dag långa timmar och när jag kommer hem är det sängen som kallar. Igår var det mycket trevligt. Efter jobbet hängde jag med Viktoria hem där vi pustade ut lite. Så otroligt varmt. Caféet är kokhett på dagarna. 45+ som värst. Jag tittade på tv medans Viktoria städade. Så hjälpsam jag är va. Fram mot 7 kom Emma farande med humöret på topp. Vi alla fastnade framför en rodeo kanal. Har aldrig gillat när cowboys sitter där på en tjur som hoppar vilt, men denna gången var det riktigt kul att titta på. Vissa trillade av medans vissa klarade sig till nästa runda. Sen kom Carro körandes. Vi alla snackade lite och åt en riktig god middag. Vi spelade lite spel sen och sjöng karaoke. Hade hur mysigt som helst. En tjejkväll helt enkelt. Sov över hos Viktoria och vaknade kvart i 8 när Emmas dumma alarm ringde. Grr. Behövde inte gå upp förens 9 så vi somnade om. Sen blev det jobb igen. Rätt dött må jag säga. Det kommer inte så mycket kunder när det är såhär varmt. Alla sitter ju på stranden och steker. I don't blame them! Sen när jag kom hem har inte mycket gjorts. Är grymt trött så jag ska gå och lägga mig snart men först blir det lite Harry Potter läsande!

Två bilder från Caféet:



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0