Lite mer än två månader...

...TILLS JAG FYLLER 18! Längtar så att det brinner i baken! Vi ska åka till Turkiet och fira mig =) Lucky or what? Kommer bli kul att åka tillbaka dit efter alla dessa år. Se hur Istanbul har förändrats. Ska bli intressant och se vårt hus om det ser likadant ut. Basarerna, folket, restaurangerna, Migros, Skolan, byarna...listan fortsätter. Vill sitta på Sunset nu med en cocktail i handen och titta ut över The Bosphorus. Ååååh det är så vackert!! Speciellt på kvällen när broarna lyser. Detta är den ända anledningen till att jag vill att sommaren ska vara över. Eller kanske också för att Emma och jag ska till London i antingen Oktober eller November! Man kan planera en massa nu när man inte går i skolan längre. Livet är underbart.

Solen har kommit tillbaka så nu ska jag ut och sola. Hade en mardröm att jag bara fick 21 poäng i slutresultat!! Fail! Hoppas att det blir mer. Får reda på det om c. 4 timmar. Väntan tar dö på en!

Längtar!

Kommentarer
Postat av: stina

hahaha omg du söta lilla barn, 18! du blir ju stor på riktigt snart.

pöss

2009-07-17 @ 18:58:15
URL: http://cococholate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0