FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

YEEEEEEEEEEEEEEEAAAA!!!! Gårdagen var magisk! Champagnefrukost, studentfoto, lunch, mingel i Lund, UTSLÄPPET!! Hjärtat bultade riktigt hårt innan vi sprang ut på skolgården. Så himla mycket folk och min kära familj och vänner var där och grattade mig. Vi IB elever ÄGDE FLAKTUREN! Vi hoppade och dansade och skrek mer än någon annan klass. IB ROCK! Kan inte fatta att skolan är över. Helt underbart! Det ända dåliga är att jag har talförbud. Efter Belgien blev jag ju som sagt förkyld och allt skrikande igår hjälpte inte rösten alls. Kan inte prata för ett öre. Det kommer inte ett ljud ut. Har aldrig hänt mig innan och det känns så konstigt. Jag som älskar att prata får inte helt plötsligt. Suck. Men jaja gårdagen var värd det! Fick otroligt fina presenter också. Tack alla för dem!








Nu ska jag bara ta det lungt. Måste vila upp mig tills på lördag då pappa och jag drar till Köpenhamn för att se Speedway GP!!

Kommentarer
Postat av: Elise - En blogg är som en dagbok

och jag har bilder till dig :D

bra du kommer in på msn ;)

tack själv <3

2009-06-12 @ 14:56:36
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Emma

SÅÅ JÄVLA NAAJS!!!! :D :D :D :D :D

2009-06-12 @ 17:53:25
URL: http://emmarr.blogg.se/
Postat av: Elise - En blogg är som en dagbok

tittade precis på den så jag kan ge den till fredrik på midsommar :D

2009-06-14 @ 17:51:26
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0