Legenden är död!

Igår var jag och såg Terminator Salvation med Emma. Helt okej film. Med det slutet kommer det säkert en till film. Antar att man borde se den också, just for the heck of it! Sen när jag kom hem efter 1 på natten berättar föräldrarna att Michael Jackson har dött! Först trodde jag inte på dem. M.J. är ju min stora Idol och jag var så pepp på att se honom i hans comeback tour att jag ville inte tro det. Men det var sant. The King Of Pop har dött. Dansar och sjunger alltid till hans låtar. Dirty Dianaaaaaaaaaaaa oooooooooh...The way you maaaake me feel, You've been struck by a smooooooth criminal, thrilllllllllllllleeeeer, beeeeeeeeeeeeeeeat iiiiiiit, the maaaaaan in the mirror, cuz I'm baaaaaaaaaaaaaaaaaaad...the list goes on! Idag när jag såg på E! Channel så var det mycket nyheter om honom. Kunde inte hjälpa att nån tår kom. Den stackarn har inte levt ett lätt liv. Galna fans, tours, media, anklagelser....Man fick aldrig nog av M.J. Median var efter honom konstant. Nu kan han åtminstonde rest in peace. Han kanske är borta men han lever fortfarande genom sin musik som vi alla lyssnar på dagligen.

                                                                              You will always be remebered.


Sen har ännu en stjärna dött. Den första Charlie's Angels, Farrah Fawcett. Länge han hon kämpat med sin cancer men nu tog kämpandet slut. R.I.P.



Gud vilken deprimerande dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0