Regn och hagel stoppade inte oss!

Ja, som sagt vädret höll inte hela kvällen. Det kom värsta sjöfall fram mot 8. Hagel med. Fast det stoppade inte vårt BBQ. Jag och Emma hade med oss korvar com blev riktigt goda. Vi var innomhus rätt mycket i Fredriks etta pga regnet. Lite trångt men det gick. Träffade mycket gammalt och nytt folk och hade en riktig trevlig Midsommar. Jag fick min Cosmo och då blev jag glad. Kvällen varade rätt länge. Kom hem efter 1 och märkte att här var det fortfarande fest. Vi var på Wembley och såg Queen LIVE. Mäktigt.



Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah! alla bilderna är så roliga! skrattar varje gång jag ser dom!

2009-07-04 @ 12:21:25
URL: http://emmarr.blogg.se/
Postat av: mahdi

hej

den är sin blog

jag också har men prsiska

om du vill kan och titta min blogfa

wisa

www.mahdikiya.blogfa.com

2009-08-27 @ 12:40:37
URL: http://www.mahdikiya.blogfa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0