Speedway GP Parken 2009

För er som är lika kära i Speedway som jag vet att i lördags körde grabbarna i Köpenhamn och gissa vem som var där? MOI!! =D Pappa och jag köpte biljetter längesen och även om jag inte har någon röst alls och hostar galet mycket var jag tvungen att gå. Hade sett fram emot det länge och inget kunde stoppa mig. Det var helt fantastiskt att vara där. Stämningen var högre än jag trodde. Danskarna var galna när Nikki körde. Crump vann. (wohoo!) Gillar den killen. Så himla god och jordnära och helt suverän på cykeln. Sjukt coolt att se dessa killar LIVE. De körde som faeen!! Emil är helt fantastisk! 19 årig ryss som dominerar. Gick inte så bra för Lindgren och Johnsson men skitsamma! Många tävlingar kvar ;)




CRUMP!












1:a - Jason Crump (Australien)
2:a - Greg Hancock (US)
3:a - Tomaz Gollob (Polen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0