Promenad

Imorse var det skogspromenad. Ingen skola så pappsen och jag gick ut på en liten runda. Igår blev det stor depression när SNÖ invaderade skåne igen. I mars???? Nu får vädret allt ta och bestämma sig. Det går inte att ge oss vår två dagar vilket ger oss hopp om värma och sen bara ändra växeln och drabba oss med snö. Inte acceptabelt. Som tur är så var det inte mycket snö och det har nästan smält bort nu. Iaf ute i skogen var det geggigt och halt. Mina uggs tålde inte det och jag höll på att ramla hela tiden. Dålig sula. Jag lyckdes hålla mig på två ben nästan hela promenaden innan det hände. Jag trillade. Lyckligtvis var det på snö så varken byxorna eller jackan blev smutsiga. Sånt får man ta helt enkelt. Livet är hårt.




Let's Dance ikväll. Nån som ska se på det? De ska dansa två danser var för första gången. Undra hur det kommer gå. Jag ska nog ta och se på Livräddarna på Bondi Beach istället. Ser mycket hellre på heta och vältränade grabbar i badbyxor på stranden som räddar liv ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0