Tingeling

Asså låten Tingeling är ju en av de bästa låtarna som har gjorts. Skicka den till Moskva istället! Hade lätt fått 12 poäng från Ukraina som pappa sa. Varje gång jag hör den vill jag bara upp och dansa. En riktigt klämmig låt!

(8)Tingeling tingeling come on baby shake that thing
tingeling tingeling let me see your botty swing(8)

ONE MORE TIME FOR THE MOTHER COUNTRY!

Annars har dagen varit tuff. Första gången på länge som man var tvungen till att gå upp extra tidigt bara för att lämna in jäkla CAS portfolion. NU ÄR DEN KLAR!!! (hoppas jag iaf) Nu finns det bara en sak kvar i IB och det är själva exams som vi har on 7 veckor!! Scary. Efter skolan var jag så trött att när jag kom hem slängde jag mig på soffan och somnade. Livet kan vara hårt ibland. Idag är det tisdag sen blir det onsdag och sen är det bara två dagar tills det är helg igen!! Veckorna går så fort när man tänker så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0