030509

Usel uppdatering jag vet. Är väl medveten om det men nu är det så att mina exams(!) börjar imorn som varar i 3 fucking veckor. Har pluggat biologi som in i och framåt har det gått men inte 100 än. Ska ta och göra en kort uppdatering om vad som har hänt den senast veckan.
1. Har legat ute i solen varje dag och pluggat. Kan medge att jag har fått en riktigt härlig bränna ;)
2. Jag har sett filmen Wolverine med brorsan. Riktigt bra film! Hugh Jackman may be over 40 but he's still got it!
3. Valborg var en upplevelse som inte glömmas. Spenderade den med Emma och vi lyckade inte se ett ända majbål. Dåligt. Kom försent vart vi än gick. Började hemma hos mig sen bar det av till Lund där vi gick på Tivoli. Det tog hårt på Emma kan jag bara säga =P
4. Jag har gått tillbaka till min guldblonda hårfärg som jag bara älskar. Passar perfekt till sommaren.

That's it! Ska plugga historia nu. Stalin and Hitler here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0