221009

Idag har jag varit hos Optikern. Synen har blivit värre...När ska de sluta bli värre? Måste skaffa nya glasögon nu också. Ögon, ni är dyra! Jag hade tid tidigt (11:20) så jag skippade frukosten hemma och tog den på E.H. istället. Gud vad gott med en Latte och scones! Borde åka till Lund varje morgon och äta frukost på E.H. Lyxlirare man hade varit, hehe. Efter optikern hittade jag ett par skor som jag bara var tvungen till ha! Så sjukt snygga. Visar bild på dem senare.
Just det! Förra veckan fyllde bloggen 1 år! Wohoo! Eller det är nog inget speciellt eftersom jag inte bloggar så värst ofta. Got more important things to do ;P

Imorn är det Emmas födelsedag! Liten tjejträff hemma hos henne, sen bär vi av till Slagt för att se David Guetta!!! Det kommer bli skitkul!! Emma, vi ska fira dig riktigt hårt! ;D

Kommentarer
Postat av: Elise

det gör det aldrig ^^ thöhö inte förrän man blir typ 60 så säger de att synen kan bli bättre ;) lite kul egentligen :P

2009-10-22 @ 17:37:57
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Emma

<3

2009-10-26 @ 11:44:39
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0