Första Körlektionen!

Har precis kommit tillbaka från min första körlektion. Gud vad kul det var! Dragläge är lite klurigt och motorstopp hände ju ett par gånger... MEN jag klarade att starta i en uppförsbacke utan att få motorstopp på första försöket! Andra och tredje gick lite värre men på första gick det galant! Växlade in tvåan en gång också men det gick lite för fort tyckte jag. Man är ju nybörjare ;P En helt okej första körning och pappa var nöjd. Nästa gång ska vi testa lite med växlarna så får vi se hur det går! Hoppas jag inte crashar, hehe (A)

Ikväll ska Emma och jag gå på bio. Det är premiär för filmen Surrugates som vi vill se! Skulle gått och bowlat men palla åka in till Malmö. Bio är mycket lättare. Måste komma ihåg att ta med hennes present. Tjejen fyllde ju år för en månad sen och varje gång vi träffats har jag glömt den hemma. Får inte glömma!

See ya laterrr!


Kommentarer
Postat av: Emma

skönt att ha första körlektionen avklarad iaf!

jag var inte heller där, var hemma så sent så hann aldrig dit. men nästa gång kan vi ju kanske åka dit och shoppa lite. vi ses ju den 23e. kommer bli såå kul! hihi! PUSS <3

2009-10-06 @ 08:44:32
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0