TATTOO!!

Idag har det minsann inte varit en vanlig dag. Idag har jag skaffat mig min första tattoo! Förra året som 17års present fick jag tattuera mig. Vi åkte tills Old Bones Tattoo i Malmö som var rekommenderat men det visade sig att de inte tattuerade folk under 18, vilket är skitbra. Vi fick tacka för oss och de ville vi skulle komma tillbaka nästa år - vilket vi nu har gjort.
Mamma och jag hämtade upp Fanny och Emma imorse och körde in till Malmö. Sån tur var fick jag en tid. Det var nämnligen den sista tiden de hade idag, de andra som var efter mig fick vänta tills nästa lördag. SUCKERS!! Kl. 17:00 blev det, så vi körde tillbaka till Lund. Fanny behövde plugga så hon gick hem medans Emma och jag gick ut på stan och hade trevligt. Det blev lite shopping. NITSKÄRP!! Äntligen hittade jag ett! Väntar man tillräckligt länge så lönar det sig alltid ;P Hur som helst så hämtade mamma upp oss alla tre igen 16:30. Det tog en tid innan det äntligen blev min tur. Adrenalinet började pumpas upp men jag var väldigt cool hehe. Killen som tattuerade mig var väldigt bra och noga, och jag blev väldigt glad med resultatet. Det gjorde inte ont alls, eller på vissa ställen stickte det ju till men det var absolut inget farligt. Jag är riktigt nöjd och den sitter på det perfekta stället! Tattueringskillen sa jag var en väldigt bra kund för jag var både lugn och avslappnad i musklerna. Han var lite småchockad att jag inte sa ett pip, men jag berättade att jag hade varit med om värre saker och att en nål var absolut inga problem.

Nån mer som ser på Sverige-Danmark? Vi förlorar iaf vilket vi hade räknat med. Sverige spelar uselt och förtjänar inte att gå till VM. Bort med Lagerbäck och istället för att ha gamla pensionärer *host*larsson*host* på planen, skicka in lite nya och yngre killar. Det går inte att spela med vårt gamla 90-tals lag.

Ville bara säga det.

Kommentarer
Postat av: Emma

ja ellerhur! det är toppen med kilklack! man får inte alls ont i fötterna på samma sätt. ska ha dom när vi ska ut! fan vad nice att tetueringen är gjord. vill se den sen! hihi. och ja, håller med om det med fotbollen!!

2009-10-12 @ 07:56:01
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0