Bloggar

Jag är inte den personen som läser andra bloggar (förutom vänners), speciellt de så kallat "kändisbloggarna", eftersom de inte är så roliga. However! Den ända som jag går in på lite då och då är Kissie. Tjejen är så himla rolig. Hon försöker inte vara smart utan accepterar att hon är helt bombad - och visar det. Härligt! Hon är den ända som är sig själv vilket hon ska få credit för. Sen fick jag en rehjäl shock när jag gick in på Blondinbellas och såg att där var det inte någon blondin utan en brunette! Wtf? Heter man blondinbella ska man väl vara en blondin, eller? Och sen när blev stinalee gravid?! Hon är så ung! 21?22? Livet är förstört. Har hon ens ett jobb? Visst får hon en stor summa från bloggen men kom igen! Skaffa dig ett riktigt jobb! Sen sisst men inte minst har vi Kenza. Hmm...vad kan man säga om henne. Hon har ett jobb hos MTV som hon fått pga bloggen. Något som man ska hylla henne för? Njae tror inte det men lätt avis är man! Den bästa bloggen som finns är ändå PerezHiltons blogg. Älskar kändisar och även mer älskar jag skvaller om dem!

Keeping it real!

Kommentarer
Postat av: Z

""Älskar kändisar och även mer älskar jag skvaller om dem!" = "Keeping it real!""



lolll

2009-09-11 @ 22:31:45
Postat av: Stina

du glömde min kändisblogg!

höhö.

plus att det är likt dig att gilla kissies blogg :P måste nog också kolla in den nu.



2009-09-12 @ 18:53:50
URL: http://cococholate.blogg.se/
Postat av: Stina

plus att du fyller GAMMAL IDAG! WHOAAOOOOO!! grattis darling!

2009-09-12 @ 18:54:26
URL: http://cococholate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0