Från Frisören Till Körskolan

Idag var det frisören kl. 11:00. Flyllde i utväxten och klippte lugg! Håret har växt som satan och längre ska det bli! Jag blev riktigt nöjd med resultatet eller vad tycker ni?



Det känns så konstigt att ha lugg igen. Var ett år sen sist!

Sen har det äntligen blivit dags för mig att börja på körskolan! Riktigt taggad. Det var den långa (3 timmar) förläsningskursen med handledarna (mamma och pappa) ikväll. Det var faktiskt väldigt roligt och behövdes verkligen för inte bara oss som ska börja utan även för alla föräldrarna. Killen som höll i kursen var väldigt bra och jag lärde mig mer på dessa tre timmar om körning än vad jag gjorde på 1 månad under psykologilektionerna. Höhö. En positiv inställning till körning har jag fått iaf och förhoppningsvis kommer körkortet innom några månader ;P


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh! Den färgen är helt perfekt! Riktigt snyggt blont! Nästa gång ska jag också färga det hos frisören. Jag ska också börja på körskola nu. Då kan vi ut och köra tilsammans sen ;)

2009-09-06 @ 10:43:19
URL: http://emmarr.blogg.se/
Postat av: Mathilde

oooh u bum! fan vad fint det är! Snart fyller du år! o då ska vi uuuuuutttttt! btw, jag ska gäst-jobba på espresso h i lund... jag har öppningar och stängningar eftervarandra... do u think i can sleep over? xoxox

2009-09-06 @ 16:21:06
Postat av: Natalie

Du passade ju väldigt bra i lugg :)

2009-09-10 @ 14:35:12
URL: http://nst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0